Neem contact met ons op »


Het bijzondere verhaal van een ‘buitenstad’

Fort Isabella

Het bijzondere verhaal van een ‘buitenstad’

Midden in een natuurrijke omgeving tussen Den Bosch en Vught, ontstaat een levendige buitenstad: Fort Isabella. Op dit voormalig kazerneterrein komen wonen, werken, recreatie en educatie samen. Maar hoe breng je een plek tot leven en laat je de potentie ervan zien, terwijl die op dat moment nog volop in ontwikkeling is?

Fort Isabella moodfilm

Wij verzorgden:

  • Communicatiestrategie
  • Communicatieconcept
  • Huisstijlontwerp
  • UX Design
  • Website
  • Signing
  • Verkoopbrochure

Een fijne buitenkans! 

De initiatiefnemers van Fort Isabella zochten een bureau met sterke regionale wortels. Een bureau dat behalve de brede doelgroep ook de eigenaren, het fort en de historie feilloos aanvoelt.  

Aan ons de vraag de communicatiestrategie en middelen te ontwikkelen om het uitzonderlijke verhaal van deze plek te vertellen. Om woningen te verkopen, maar ook om dagjesmensen, zakelijke huurders en studenten aan te trekken. En, om de verwachtingen te managen rondom een terrein dat volop in ontwikkeling is.

_SEM7270.jpg
_SEM7981.jpg

Plek van uitersten 

Fort Isabella is een plek van uitersten. Heden en verleden komen er samen. Je kunt er de stilte vinden. Of juist de gezelligheid opzoeken. Om deze unieke mix voelbaar te maken, is het laten zien van zowel de rust als dynamiek in het heden, met respect voor het verleden, het uitgangspunt in de communicatie. 

FORT-ISABELLA-website.png

Zoveel mensen, zoveel verhalen

De rijke historie is tastbaar op Fort Isabella: elke plek heeft een verhaal. En elk mens heeft een verhaal. Er is niet één plek of één verhaal dat de lading van Fort Isabella dekt. Het is de combinatie van unieke verhalen van de mensen die er wonen, werken en recreëren – de Isabellisten. Terwijl het terrein nog volop in ontwikkeling is, zijn er al mooie verhalen te vertellen en plekken te laten zien. En wie kunnen dat nou beter dan de Isabellisten zelf?

_SEM7598.jpg

Visueel beleven en ontdekken 

Vertellen is één ding, dit ook nog goed in beeld brengen is een tweede. Op de website speelt beeld een belangrijke rol. In testimonialvideo’s laten een dierenarts, worstenbroodjesbakker en architect zien wat Fort Isabella voor hen zo bijzonder maakt. In kleurrijke fotografie zie je de diversiteit van het leven op het fort.

Deze sfeerfotografie vind je terug op de website (mét moodfilm) en in een informatieve folder die op diverse locaties in en rond Den Bosch en Vught ligt. En om een brede doelgroep te enthousiasmeren zijn er ook ansichtkaarten, stickers en outdoor-communicatie-uitingen op en rondom het terrein in Vught. En niet te vergeten, een erg smaakvolle verkoopbrochure.

_SEM7291.jpg

Sterke basis voor duurzame communicatie 

Communicatie Team heeft Fort Isabella voorzien van een sterk fundament waarmee ze haar verhaal langdurig én consistent kan uitdragen. Behalve aan bekendheid, heeft dit ook bijgedragen aan de vlotte verkoop van de eerste luxueuze appartementen voor 55-plussers.

_SEM7296.jpg

Communicatie Team beweegt feilloos mee met de ontwikkelingen op Fort Isabella. Het team weet met haar kennis en talenten de huisstijl in uiteenlopende middelen sterk door te zetten. Je voelt dat er met passie wordt gewerkt aan de vraagstukken die wij voorleggen. Door de werkwijze van CT krijg je het gevoel dat elk resultaat samen wordt ontwikkeld.

Charlotte Willems, office manager Fort Isabella
Eefje Besselink

Meer weten over deze case? Eefje Besselink vertelt je er graag meer over.


Bel Eefje op 073 - 613 80 00
of stuur haar een mailtje.


Meer Corporate branding

Tools om de markt te veroveren

CarSys
Corporate branding

Tools om de markt te veroveren

Bijna iedere garagehouder kent straks deze cloudbased alles-in-één software-oplossing voor het autobedrijf. Aan auto’s sleutelen, een bakkie doen met klanten… en dat zonder afgeleid te worden door administratieve rompslomp.

Ambassadeurs werven voor GolfTON

GolfTON
Corporate branding

Ambassadeurs werven voor GolfTON

Met haar unieke, tienjarige trainingsprogramma voor de jeugd, weet GolfTON jonge talenten op te leiden tot de nieuwe Europese topspelers. Het maximale uit jezelf en je golfcarrière halen.

Samenwerken aan het #groenenormaal

HAK
Corporate branding

Samenwerken aan het #groenenormaal

Willen we ook in de toekomst lekker, gezond en duurzaam blijven eten, dan moeten we met zijn allen kiezen voor meer plantaardig en lokaal eten.