CarSys

Tools om de markt te veroveren

CarSys

Tools om de markt te veroveren

CarSys

Tools om de markt te veroveren

Gaat er bij jou een bel rinkelen als we ‘CarSys’ zeggen? Vast niet. Maar bijna iedere garagehouder kent straks deze cloudbased alles-in-één software-oplossing voor het autobedrijf. Aan auto’s sleutelen, een bakkie doen met klanten… en dat zonder afgeleid te worden door administratieve rompslomp. Het kan met CarSys. 

CARSYS-website.png

Wij verzorgden:

  • Communicatieadvies
  • Concept
  • Ontwerp
  • Fotografie
  • Webdesign
  • Webcopy
  • Animatie
  • Infographic

Slimme garagesoftware

Om deze slimme garagesoftware op de Nederlandse markt te lanceren, schakelde Car-Systems B.V. de hulp van Communicatie Team in. Want met een goede communicatiestrategie, een heldere boodschap en een sterk concept heb je goede tools in handen om de markt te gaan veroveren. Slimme zet!

Kenmerken als kompas

Met CarSys bouwt Car-Systems stap voor stap aan het allerbeste platform voor autobedrijven. Een integrale aanpak voor een krachtig online platform. Daar bouwden wij graag op verder. We legden de kracht van het platform en de behoeften van eigenaren van autobedrijven bloot, op zoek naar de Why, How en What van CarSys. We gaven CarSys een karakter, met innerlijke kenmerken waarmee ze zich onderscheidt van concurrenten. Aangevuld met een corporate story als kompas voor de communicatie, werd de route steeds duidelijker. 

Communicatie met een knipoog

En dus: enthousiast aan de slag met het creatieve concept. Persoonlijk, prikkelend, slim én leuk. Opvallende communicatie met een kleine knipoog. Die de vinger legt op de gebruikersvoordelen, maar dan nét even anders. Passend bij CarSys en zijn oprichters; met passie voor het vak en vanuit een oplossingsgerichte aanpak. 

CT---Carsys-dag-221343.jpg
CT---Carsys20621.jpg

Beelden vol beleving

Structuur, functionaliteiten, inhoud… in werksessies met de klant bepaalden we de uitgangspunten voor de CarSys-website. Vanuit daar ontstond een website met een strak design en scherpe copy (Door Lotje Getikt). Ook legden we CarSys vast in beeld. Authentiek & rauw én fris & fun. Beelden vol beleving, geschoten op werklocaties van klanten. Weer een lekker staaltje teamwork met onze fotografiepartner NoPoint Studio’s. Geen zin om de hele website door te surfen? Leun dan achterover en bekijk de animatie in 1 minuut.

Stap voor stap

Een mooie basis voor de verdere communicatie, die ons en de klant laat glimmen van trots. Na de lancering in Nederland is nu ook de uitrol in Engeland ingezet, daarna volgen Duitsland, België… Stap voor stap verovert deze slimme garagesoftware de markt!

CARSYS-iphone.jpg

Vanaf het eerste contact met Communicatie Team tot aan de laatste oplevering was er een professionele klik én zeer prettig persoonlijk contact. CT denkt actief mee en draagt innovatieve ideeën aan. Afspreken in het land of op kantoor in ’s‑Hertogenbosch, creatieve brainstormsessies en technische reviews, contact met stakeholders en designers; niets is te veel en veel is mogelijk. Voor mij is Communicatie Team een genot om mee samen te werken. Afspraken worden nagekomen en ze zijn heel open en helder, van offerte tot aan de facturatie.

Corrie Roessen, senior project manager Fource en CarSys
Henriëtte Seriese

Meer weten over deze case? Henriëtte Seriese vertelt je er graag meer over.


Bel Henriëtte op 073 - 613 80 00
of stuur haar een mailtje.


Meer Corporate branding

PETje af voor goede communicatie

Resilux
Corporate branding

PETje af voor goede communicatie

PET-flessen, je weet wel de kunststof flessen. Ze zijn er in allerlei soorten en maten en je komt er dagelijks mee in aanraking.

CT helpt Odura haar verhaal te vertellen

Odura
Corporate branding

CT helpt Odura haar verhaal te vertellen

De uitdagende en prachtige missie van Odura is het versnellen van de energietransitie. Het bedrijf met veelal bèta-knappe-koppen stelde zichzelf de vraag: hoe kunnen we de wereld, op een eenduidige manier, vertellen wat wij doen? Samen gingen we aan de slag met het aanscherpen van de positionering.

Een gloednieuwe merkpositionering die je vrolijk maakt

Vrolijk Online
Corporate branding

Een gloednieuwe merkpositionering die je vrolijk maakt

Doen waar we vrolijk van worden! Dat is vanaf 2015 het enthousiasmerende motto van Vrolijk Online.